fbpx

Faq

Wysyłka i Dostawa

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione przez Państwa produkty były dostarczane jak najszybciej.
Czas oczekiwania na zamówienie to najcześciej 1-3 dni robocze, chyba że w opisie danego produktu
podano inny termin.

Po odebraniu zamówienia przez kuriera, paczka zazwyczaj dociera następnego dnia roboczego. Czas przesyłki wynosi ok. 1-2 dni robocze.

Sprawdź status przesyłki, korzystając z linku wysłanego w powiadomieniu mailowym z firmy kurierskiej.

Jeżeli nie dostałaś maila z powiadomieniem mailowym lub Twoja przesyłka została zwrócona do naszego magazynu, skontaktuj się z naszym biurem – pomożemy Ci wyjaśnić tę sytuację.

Wszystkie nasze zamówienia wysyłamy poprzez firmy kurierskie: Kurier DPD, Inpost Paczkomaty

Szczegóły dotyczące dostaw, znajdziesz na podstronie Dostawy i płatności.

Zamówienia adresowane do Polski, przekraczające kwotę 700 zł, wysyłane są na nasz koszt.

Więcej szczegółów dotyczących dostawy, znajdziesz na podstronie Dostawy i płatności.

Tak, wysyłamy paczki zagraniczne.

Możesz przekierować swoją paczkę – wystarczy, że skorzystasz z linku do śledzenia przesyłki, który dostałaś w mailu, wygenerowanym przez firmę kurierską.

Tak, wystarczy, że zlecisz taką dyspozycję w firmie kurierskiej.

Skontaktuj się z naszym biurem. Pomożemy.

Skontaktuj się jak najszybciej z naszym biurem. Jeżeli opakowanie przesyłki zostało uszkodzone pomocne będzie spisanie protokołu szkody z kurierem, który dostarczył Ci paczkę.

– PayU – PayPo – PayPal – za pobraniem

Tak, możesz zapłacić za swoje zamówienie kartą płatniczą. Po przejściu na stronę pośrednika płatności PayU wybierasz opcję Płatność kartą.

Tak, możesz. Wybierz ze sposobów płatności PayPo i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Link do strony z płatnością jest jednorazowy. W przypadku błędu płatności należy raz jeszcze złożyć nowe zamówienie. Jeśli będziesz miał dalsze trudności z opłaceniem zamówienia skontaktuj się z naszym biurem. Pomożemy Ci sfinalizować transakcję.